Oferta noastra

de servicii se adreseaza segmentului rezidential: imobile de locuit, apartamente, vile, cladiri de birouri, spatii logistice, depozite si este sub forma de abonament lunar . In cazul in care doriti o oferta de servicii personalizata va rugam sa ne contactati.

  •   Administrare imobile de locuit
  •   Administrare apartamente
  •   Administrare drumuri private
  •   Administrare cladire de birouri, depozite, spatii logistice
  •   Responsabil cu gestionarea deseurilor
  •   Servicii externalizate
  •   Modalitati de plata

Servicii pentru blocuri

  • Repartizare cheltuielilor de intretinere cf. legii
  • Intocmire dosar de cheltuieli lunar cf. legii
  • Incasarea cheltuielilor de intretinere
  • Depunere decl. fiscale:010; 112; etc
  • Facturi individuale ( note de consum ) pe apartament
  • Notificari locatari via Email si SMS
  • Citire contoare de apa periodic
  • Inspectie tehnica periodica a cladirii si a instalatiilor
  • Interventii in caz de avarii sau defectiuni la instalatii.

Facilitati

  • Acces gratuit platforma online pentru toti locatarii
  • Pata online a cheltuielilor de intretinere, cu card bancar
  • Consultanta de specialitate privind infiintarea si functionarea asocaitiei de proprietari.
  • Conform Legii nr. 211/25.11.2011, asociatiile de proprietari au obligatia de a  desemna un Responsabil cu gestionarea deseurilor . Serviciul de gestionare a deseurilor si responsabil in managementul deseurilor este inclus in serviciul de administrare imobil.

Servicii pentru apartamente individuale

  • administrarea documentelor proprietăţii (fotocopii);
  • administrarea contractelor de întreţinere pentru instalaţiile deţinute;
  • asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.), contracost;
  • colectarea chiriilor;
  • gestionarea sumelor de bani încasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzătoare;
  • transferuri băneşti în ţară şi în străinătate;
  • verificarea şi plata facturilor (intreţinere, apă, energie electrică, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
  • asigurarea proprietăţii şi urmărirea încasării despăgubirilor;
  • izare a utilităţilor, asociaţii de proprietari etc.);
  • reprezentarea fiscală ;
  • obţinerea de aprobări, modificări contracte utilităţi (telefon, energie electrica) la inchirieri către persoane juridice;
  • administrarea lucrărilor de renovare şi amenajare stabilite de proprietar;
  • vizitarea regulată a proprietăţii;
  • urmărirea comportării în timp a construcţiei, verificarea şi evaluarea stării generale a proprietăţii;
  • sprijin la închirierea proprietăţii;
  • încheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietăţii;
  • inspectarea proprietăţii şi a stării acesteia la terminarea contractului de închiriere;

Servicii pentru drumuri private

  • Consultanta de specialitate pentru infiintare asociatie de proprietari de drum
  • Evidenta contabila cf. legii
  • Repartizare costuri lucrari de intretinere sau reparatii
  • Platforma online cu acces la actele asociatiei
  • Suport tehnic si interventii in caz de avarie
  • Inspectie tehnica vizuala a starii drumului

Facilitati

  • Interventie rapida pentru desfundarea vidanjarea canalizarilor exterioare.
  • Interventie avarii automatizari porti automatizate, bariere.
  • Curatenie mecanizata prin maturare si aspirare a drumurilor.
  • Interventie rapida inlocuire corpuri iluminat stradal (stalpi).
  • Pata online a cheltuielilor cu intretinerea drumului, cu card bancar

Servicii pentru cladiri de birouri, depozite, spatii logistice

  • Consultanta de specialitate pentru managementul specific
  • Evidenta contabila cf. legii
  • Repartizare costuri lucrari de intretinere sau reparatii
  • Platforma online cu acces la actele contabile
  • Suport tehnic si interventii in caz de avarie
  • Inspectie tehnica vizuala a starii cladirii si anexelor stale

Facilitati

  • Interventie rapida pentru desfundarea vidanjarea canalizarilor interioare si exterioare.
  • Interventie avarii automatizari porti automatizate, bariere.
  • Curatenie mecanizata prin maturare si aspirare a drumurilor.
  • Interventie rapida inlocuire corpuri iluminat stradal (stalpi).
  • Pata online a chiriei si cheltuielilor cu intretinerea, cu card bancar

Servicii pentru managementul reciclarii deseurilor

  • preluarea responsabilitatii gestionarii deseurilor;
  • asigurarea indeplinirii obligatiilor prevazute de legea 211/2011 cu personal calificat de specialitate (specialist managementul deseurilor);
  • elaborarea si mentinerea evidentei lunare privind gestiunea deseurilor;
  • intocmirea si transmiterea raportarilor lunare/anuale catre autoritatile competente de protectia mediului.

Servicii complementare externalizate

  • curatenie;
  • cenzorat asociatii de proprietari;
  • intretinere spatii verzi;
  • reparatii la instalatiile de apa si canalizare sau cele termice;
  • reparatii la instalatiile electrice de pe casa scarii sau din subsoluri;
  • repararea trotuarelor,
  • realizarea de copertine,
  • montarea de gresie,
  • realizarea de balustrazi,
  • renovarea casei scarii etc.

Instrumente moderne de plata

Obiectivul major este sa oferim clientilor un nivel inalt al serviciului de plata – incasare a cheltuielilor de intretinere, cu timp scazut de raspuns, indiferent unde se gasesc acestia, astfel incat sa nu mai depinda de un orar sau de un anume loc. Prin urmare nu mai este necesara deplasarea la sediul asociatiei ( caserie ) sau al administratiei pentru plata acestor cheltuieli de intretinere.

  • prin transfer bancar sau depunere in contul asociatiei de proprietari din care faceti parte;
  • online folosind un card Visa, MasterCard sau Maestro;
  • numerar la terminalul ZebraPay;
  • numerar la terminalul PayPoint;
  • numerar la terminalul Un-Doi;
  • robotel BRD.